نکسن برنده جایزه طراحی IDEA




نکسن برنده جایزه طراحی IDEA

نکسن برنده جایزه معتبر طراحی IDEA 2023 برای تایر مفهومی Mearth با موضوع مریخ شد

نکسن تولیدکننده تایر پیشرو در جهان، اعلام کرد که جوایز بین المللی تعالی طراحی (IDEA) 2023 را به عنوان فینالیست برای تایر مفهومی و نوآورانه خود Mearth دریافت کرده است.

جایزه طراحی IDEA که امسال چهل و سومین سالگرد خود را جشن می گیرد، یک جایزه تحسین شده جهانی است که توسط انجمن طراحان صنعتی آمریکا (IDSA)  برگزار می شود. این جایزه در کنار جایزه طراحی Red Dot آلمان و جایزه طراحی iF، به عنوان یکی از سه جایزه برتر طراحی جهانی در نظر گرفته می شود.

اما چه چیزی Mearth را واقعا متمایز می کند؟ لاستیک نکسن Mearth که به صراحت برای زمین های مریخ طراحی شده است، یک تایر قابل تغییر است. دارای یک حالت منحصر به فرد است که به آن اجازه می دهد شکل خود را تغییر داده و با گسترش سطح آج خود با استفاده از مواد تخصصی، قابلیت رانندگی را افزایش دهد. علاوه بر این، دیواره های بیرون زده متمایز آن برای تسهیل حرکت در زمین های چالش برانگیز و خشن مریخ ساخته شده است.

یکی از نمایندگان لاستیک نکسن گفت: "ما متعهد هستیم که به توسعه محصولات با طراحی منحصر به فرد و رقابت تکنولوژیک ادامه دهیم تا ارزش نام تجاری خود را افزایش دهیم."

درباره تایر نکسن

کمپانی نکسن که در سال 1942 تاسیس شد، یک تولید کننده جهانی تایر است که دفتر مرکزی آن در کره جنوبی قرار دارد.

نکسن، یکی از سریع‌ترین تولیدکنندگان تایر در جهان، در حال حاضر با تقریباً 150 کشور در سراسر جهان در تعامل است و دارای چهار کارخانه تولیدی است.

نکسن تایرهایی را برای خودروهای سواری، SUV و کامیون های سبک با فناوری پیشرفته و برتر در طراحی تولید می کند.

کمپانی نکسن تایرهای OE را به خودروسازان جهانی در کشورهای مختلف در سراسر جهان عرضه می کند. در سال 2014، این شرکت برای اولین بار در میان سازندگان مختلف تایر در جهان، موفق به کسب یک گرند اسلم از 4 جایزه برتر طراحی جهان شد.


منبع: https://www.tyrepress.com/


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0